Declaraţie de confidenţialitate

Acasă/Despre noi/Declaraţie de confidenţialitate

Declarație privind protecția datelor

Protecția sferei private și a datelor personale este o chestiune importantă pentru noi, chestiune pe care o avem în vedere permanent în relațiile noastre de afaceri. Prin urmare, tratăm confidențial datele dvs. cu caracter personal în conformitate cu legislația privind protecția datelor și această declarație privind protecția datelor.

Domeniul de aplicare a acestei declarații de protecție a datelor
Prin această declarație de protecție a datelor dorim să vă informăm asupra modului în care SEMMELROCK  STEIN DESIGN S.R.L. (“Semmelrock”) folosește datele personale, care sunt datele utilizatorilor colectate și analizate transmise terților sau procesate în alt mod de pe site-ul Semmelrock, din aplicațiile online sau de pe platformele noastre mobile (“servicii online”).

Această declarație privind protecția datelor se aplică firmei SEMMELROCK  STEIN DESIGN S.R.L.. Aceasta nu se aplică serviciilor online ale companiei Grupului Wienerberger sau a celor operate de terți.

2. Colectarea informațiilor

2.1. Date puse la dispoziție de dvs.

Utilizarea serviciilor noastre online este posibilă, de regulă, fără necesitatea dezvăluirii datelor cu caracter personal. În cazul în care datele (nume, adresă poștală sau e-mail) sunt colectate în cadrul serviciilor noastre online, acest lucru se face, în măsura în care acest lucru este posibil, voluntar. Spre exemplu, dacă ne trimiteți o solicitare prin intermediul formularului de „Contact” pe pagina de internet, vă vom solicita adresa de e-mail și informații care ne permit să verificăm dacă sunteți posesorul adresei de e-mail indicate.

2.2. Date colectate automat

În scopul siguranței datelor și în scopul optimizării facilității utilizării, colectăm și date fără caracter personal în legătură cu utilizarea serviciilor noastre online. De exemplu, se stochează browserul de internet utilizat, sistemul de operare, numele de domeniul al ultimului site accesat înainte de a accesa pagina noastră, numărul de vizite și timpul mediu petrecut pe pagina noastră, cât și paginile accesate.

Aceste date colectate automat nu sunt asociate cu date din alte surse. Ne rezervăm însă dreptul de a verifica retrospectiv aceste date, dacă aflăm că există indicii concrete privind utilizarea ilegală.

2.3. Cookies și web beacons

Serviciile online utilizează așa-numite browser cookies și web beacons. Cookies nu provoacă daune calculatorului dvs. Acestea sunt mai degrabă niște fișiere mici cu setări de configurare care ne ajută să oferim servicii online mai ușor de utilizat, mai eficiente și mai sigure. Mai mult, cookies servesc la implementarea anumitor funcții utilizator.

Serviciile noastre online folosesc în mod obișnuit “session cookies”, care se șterg automat la închiderea browserului. Ocazional acestea utilizează și “persistent cookies”, care rămân în dispozitivul dvs. până la expirare sau până ce sunt șterse manual. Cele din urmă ne permit să recunoaștem browserul dvs. la următoarea vizită. Pentru detalii privind “third party cookies”,  anume cookies ale furnizorilor terți precum Google Inc., pe care le găsiți în prevederile privind protecția datelor.

Puteți selecta pe dispozitivele mobile browser-ul sau setările pentru sfera privată astfel încât să puteți fi informat asupra folosirii cookie-urilor și puteți decide de la caz la caz dacă permiteți folosirea acestora. Puteți, de asemenea, accepta sau exclude cookie-urile pentru anumite cazuri sau în general sau puteți activa ștergerea automată a cookie-urilor la închiderea browser-ului. În cazul dezactivării cookie-urilor s-ar putea ca unele funcții ale serviciilor online să nu poată fi utilizate în totalitate.

De asemenea, folosim web beacons, așa-numite grafice de contorizare care ne permit efectuarea unei analize a comportamentului utilizatorului. De exemplu, newsletter-ele și e-mailurile HTML pot conține un web-beachon prin care se identifică dacă s-au deschis e-mailurile și dacă s-a executat clic pe link-urile din acestea. Aceste informații ne ajută să ne îmbunătățim serviciul de e-mail și să adaptăm mai bine conținutul nevoilor utilizatorilor. Web-beacons se șterg la ștergerea e-mailului. Bineînțeles, e-mailurile cu text nu conțin web-beacons.

2.4. Analiza web

În scopul optimizării funcționale continue şi a unei maxime accesibilităţi pentru utilizatori, o parte din serviciile noastre online utilizează serviciile de analiză web şi plugin-urile sociale enumerate mai jos. Datele utilizate în acest scop sunt exclusiv fără caracter personal.

Google Analytics: Google Analytics de la Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, SUA, utilizează aşa-numitele cookie-uri, adică fişiere text stocate pe computer pentru a analiza folosirea de către dumneavoastră a serviciilor noastre online. De regulă, datele referitoare la comportamentul dumneavoastră de utilizator colectate prin cookie-uri, sunt transmise către un server Google din SUA şi sunt stocate acolo. În cazul activării anonimizării IP în serviciile online, Google va trunca adresa dumneavoastră IP în statele membre ale Uniunii Europene şi în Spaţiul Economic European. Numai în cazuri excepţionale adresa IP completă va fi transmisă unui server Google din SUA şi va fi truncată acolo. În numele operatorului de servicii online, Google va utiliza informaţiile pentru a evalua utilizarea de către dumneavoastră a serviciilor online, pentru a întocmi rapoarte ale acestor activităţi şi pentru a furniza alte servicii pentru operatorul site-ului web legate de utilizarea serviciilor online şi de activitatea pe internet. Adresa IP transmisă de către browser-ul dumneavoastră în cadrul Google Analytics nu va fi asociată cu alte date deţinute de Google. Puteţi preveni stocarea cookie-urilor prin selectarea setării corespunzătoare din browser-ul dumneavoastră. Cu toate acestea, în acest caz, nu veţi putea să utilizaţi pe deplin toate funcționalitățile serviciilor noastre online. În plus, puteţi preveni colectarea datelor generate de cookie-uri şi utilizarea acestora de către Google prin descărcarea şi instalarea plugin-ului browserului disponibil la adresa  (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en). Pentru informaţii detaliate privind condiţiile de utilizare şi regulile de confidenţialitate, vă rugăm să consultaţi www.google.com/analytics/terms/gb.html sau https://www.google.com/policies/.

Plugin-urile Facebook („butonul de distribuie”): Puteţi recunoaşte plugin-urile de Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, California 94025, SUA prin logo-ul Facebook sau prin „butonul de distribuie”. Pentru o prezentare generală a plugin-urilor Facebook, vă rugăm să faceţi click pe: http://developers.facebook.com/docs/plugins/. Atunci când utilizaţi serviciile noastre online, plugin-ul stabileşte o conexiune directă între browserul dumneavoastră şi serverul Facebook. Prin urmare, Facebook este informat de faptul că utilizaţi serviciile noastre online cu adresa dumneavoastră IP. Atunci când faceţi click pe „butonul de distribuie” pe Facebook, în timp ce sunteţi conectat/conectată la contul dumneavoastră de Facebook, puteţi conecta conţinutul serviciilor noastre online cu profilul dumneavoastră de Facebook. Facebook va putea astfel asocia utilizarea serviciilor noastre online cu contul dumneavoastră de utilizator. Dorim să subliniem faptul că noi, în calitate de furnizori ai serviciilor online, nu obţinem informații referitoare la conţinutul datelor transmise şi la utilizarea acestora de către Facebook. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să consultaţi politica de confidenţialitate a Facebook la adresa https://www.facebook.com/policy.php. În cazul în care nu doriţi ca Facebook să asocieze utilizarea serviciilor noastre online cu contul de Facebook, vă rugăm să vă deconectaţi de la contul dumneavoastră de utilizator Facebook.

Xing: De fiecare dată când accesaţi unul dintre serviciile noastre online care utilizează funcţii ale reţelei Xing din XING AG, Dammtorstraße 29-32, 20354 Hamburg, Germania, este stabilită o conexiune la serverele Xing. Conform cunoștințelor pe care le deținem, datele cu caracter personal nu sunt stocate în acest proces. În special, Xing nu stochează adresele IP şi nu evaluează activităţile utilizatorilor. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să consultaţi politica de confidenţialitate a Xing la adresa https://www.xing.com/app/share?op=data_protection.

YouTube: YouTube este operat de Google, adică de către YouTube, LLC, 901 Cherry Ave., San Bruno, CA 94066, SUA. Atunci când utilizaţi unul dintre serviciile noastre online echipate cu plugin YouTube, este stabilită o conexiune la serverele YouTube, iar informaţii privitoare la serviciile online pe care le utilizaţi sunt transmise către serverul YouTube. Atunci când sunteţi conectat/conectată la contul de YouTube, permiteţi YouTube să asocieze activitatea dumneavoastră de navigare direct cu profilul dumneavoastră personal. Acest lucru poate fi prevenit prin deconectarea de la contul de YouTube. Pentru mai multe informaţii cu privire la utilizarea de către YouTube a datelor utilizatorilor, vă rugăm să consultaţi politica de confidenţialitate a YouTube la adresa: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/.

Twitter: Serviciul Twitter este furnizat de către Twitter Inc., 1355 Market Street, Suite 900, San Francisco, CA 94103, SUA. Atunci când utilizaţi Twitter şi funcţia „re-tweet”, serviciile online folosite de către dumneavoastră sunt conectate cu contul dumneavoastră de Twitter şi sunt comunicate către alţi utilizatori. În acelaşi timp, datele sunt transmise către Twitter. Dorim să subliniem faptul că nouă, în calitate de furnizori ai serviciilor online, nu ne este adus la cunoștință conţinutul datelor transmise şi modalitatea de utilizare a acestora de către Twitter. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să consultaţi politica de confidenţialitate a Twitter la adresa http://twitter.com/privacy. Puteţi schimba setările de confidenţialitate ale contului dumneavoastră de Twitter la adresa: http://twitter.com/account/settings.

LinkedIn: Furnizorul reţelei de LinkedIn este LinkedIn Corporation, 2029 Stierlin Court, Mountain View, CA 94043, SUA. De fiecare dată când accesaţi unul dintre serviciile noastre online care conţin funcţii LinkedIn, este stabilită o conexiune cu serverele LinkedIn. LinkedIn este informat de faptul că utilizaţi serviciile noastre online cu adresa dumneavoastră IP. Atunci când faceţi click pe „butonul de recomandare” al LinkedIn, în timp ce sunteţi conectat la LinkedIn, utilizarea de către dumneavoastră a serviciilor noastre online poate fi asociată cu dumneavoastră şi cu contul dumneavoastră de utilizator. Dorim să subliniem faptul că nouă, în calitate de furnizori ai serviciilor online, nu ne este adus la cunoştinţă conţinutul datelor transmise şi modalitatea de utilizare a acestora de către LinkedIn. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să consultaţi politica de confidenţialitate a LinkedIn la adresa https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy

Hotjar: Pentru o experienţă îmbunătăţită a utilizatorilor, o parte din serviciile noastre online utilizează software-ul Hotjar (http://www.hotjar.com, 3 Lyons Range, 20 Bisazza Street, Sliema SLM 1640, Malta, Europa). Hotjar ne permite să măsurăm şi să evaluăm activităţile utilizatorului (mişcările mouse-ului, click-urile, înălțimea derulării în sus („scroll height”)). În acest scop, Hotjar plasează cookie-uri pe dispozitivul utilizatorului şi poate stoca datele utilizatorului, date precum informaţii despre browser, sistem de operare, timpul petrecut pe website, etc. Pentru mai multe detalii cu privire la prelucrarea datelor de către Hotjar, vă rugăm să consultaţi www.hotjar.com/privacy.

Siteimprove: Siteimprove Analytics, un serviciu de analiză web al Siteimprove A/S (Sankt Annæ Plads 28, 1250 Copenhaga, Danemarca), utilizează cookie-uri, adică fişiere text care sunt stocate pe calculatorul dumneavoastră şi prin care se analizează utilizarea serviciilor noastre online. Informaţiile referitoare la utilizarea serviciilor noastre online (inclusiv adresa IP criptată a utilizatorului) colectate prin cookie-uri sunt transmise către un server Siteimprove din Danemarca şi sunt stocate acolo. Siteimprove utilizează astfel de informaţii pentru a evalua utilizarea serviciilor online şi pentru a întocmi rapoarte. Siteimprove nu transmite astfel de informaţii părţilor terţe. Siteimprove stochează şi prelucrează datele colectate în conformitate cu normele privind protecţia datelor din Germania. Utilizatorul poate preveni instalarea cookie-urilor prin selectarea setării corespunzătoare din software-ul browser-ului. În acel caz, nu toate funcționalitățile serviciilor online vor putea fi accesibile utilizatorului în întregime. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să consultaţi politica de confidenţialitate a Siteimprove la adresa https://siteimprove.com/legal/privacy-policy/

3. Utilizarea datelor cu caracter personal

În principiu prelucrăm și utilizăm datele cu caracter personal puse la dispoziție doar pentru scopul indicat. Acesta include:

Furnizarea, îmbunătăţirea şi susţinerea serviciilor noastre online:
Acestea includ analizele datelor, identificarea tendinţelor de utilizare, precum şi calcule şi statistici referitoare la modelele de acces ale utilizatorilor.

Comercializarea:
Datele dumneavoastră personale vor fi utilizate numai în scopuri de comercializare, precum sondaje, tombole sau alte campanii publicitare, dacă aţi fost de acord cu astfel de utilizări. În acest caz, datele dumneavoastră vor fi stocate pentru o perioadă de 36 luni, cu excepţia cazului în care stocarea este permisă din punct de vedere juridic din alte motive. Acordul dumneavoastră de a utiliza datele dvs. cu caracter personal în scopuri de comercializare poate fi retras în orice moment. Pentru mai multe detalii, a se vedea punctul 5.

Trimiterea buletinelor informative:
În cazul în care completaţi formularul web pentru a vă înregistra pentru primirea buletinului nostru informativ, noi utilizăm exclusiv datele furnizate de dumneavoastră pentru a verifica dacă sunteţi deţinătorul adresei de e-mail indicate şi dacă doriţi să primiţi buletinul informativ, pentru a întocmi o listă de e-mail-uri şi pentru a analiza utilizarea buletinului nostru informativ. În acest caz, datele dumneavoastră vor fi stocate pentru o perioadă de 36 luni, cu excepţia cazului în care stocare este permisă din punct de vedere juridic din alte motive. Datele dumneavoastră vor fi utilizate numai de noi pentru alte scopuri, dacă aţi fost de acord cu astfel de utilizări.

Comandarea rapoartelor sau a altor materiale informative:
În cazul în care comandaţi rapoarte sau materiale informative de la noi, informaţiile cu caracter personal furnizate de către dumneavoastră sunt utilizate exclusiv pentru procesarea comenzii dumneavoastră şi, ulterior, vor fi stocate pentru o perioadă maximă de 36 luni după ultima livrare. Pentru executarea comenzilor, putem folosi serviciile unor terţe părţi cărora le transmitem datele dumneavoastră, exclusiv în scopul executării comenzii. În alte scopuri, folosim datele personale furnizate de dumneavoastră numai dacă ne-aţi dat acordul.

Utilizarea formularului de contact:
În cazul în care folosiți un formular de contact pentru a solicita informații, informațiile din acest formular, inclusiv datele de contact indicate sunt stocate pentru a prelucra solicitarea și pentru situațiile în care apar ulterior întrebări. În măsura în care pentru răspunsul la aceste întrebări este necesar, putem transfera datele dvs. către alte societăți din cadrul grupului Wienerberger (vezi punctul 4) sau terților, în afara grupului Wienerberger. Datele cu caracter personal sunt stocare pe durata prelucrării solicitării și timp de un an –în măsura în care, din motive legale, nu este permisă stocarea pe un termen mai îndelungat.

Bursa locurilor de muncă:
În cadrul procesului de selecție a personalului primim date cu caracter personal (de ex. CV, date de contact etc.). Putem folosi aceste date în cadrul grupului Wienerberger (vezi punctul 4), în scopul adoptării unei decizii privind angajarea sau pentru a răspunde solicitării. În cazul în care nu aveți obiecții în mod explicit, aceste date cu caracter personal pot fi păstrate timp de maxim trei ani de la ultimul contact, dacă o stocare mai îndelungată nu este permisă din considerente legale, spre a putea fi luate în considerare la un moment ulterior.

Executarea și gestionarea contractelor:
Pentru executarea comenzilor (în special comenzi pentru materiale) folosim serviciile terților către care trimitem datele dvs. cu scopul exclusiv de a fi utilizate în cadrul execuției comenzii. Puteți fi contactat în legătură cu astfel de tranzacții pentru a completa chestionare privind satisfacția clientului sau în scopul cercetării de piață. Dacă ne solicitați să nu mai utilizăm datele dvs. în scopul contactării dvs. vă vom respecta, bineînțeles dorința.

Protejarea drepturilor și a proprietății:
În măsura în care există suspiciunea că drepturile și proprietatea SEMMELROCK  STEIN DESIGN S.R.L, a furnizorilor, a clienților și a terților au fost afectate sau ar putea fi afectate, putem să utilizăm și să transferăm datele dvs. cu caracter personal pentru a proteja aceste drepturi, respectiv această proprietate. În continuare, ne rezervăm dreptul de a dezvălui datele dvs. cu caracter personal, în măsura în care această dezvăluire se face în baza unui ordin legal sau venit din partea autorităților în scopul respectării procesului legal conform informațiilor de pe pagina noastră de internet cât și pentru protejarea drepturilor specificate mai sus.

Revizie și consolidare date:
Din când în când, datele cu caracter personal puse la dispoziție de dvs. pot fi comparate și consolidate cu (i) date disponibile în registrele deja existente (online și offline), (ii) datele preluate de la un predecesor sau (iii) date din alte surse.

4. Transmiterea și dezvăluirea datelor dvs cu caracter personal

În funcție de interacțiunea dorită (de ex. apelare, comandă, servicii, informații etc.) poate avea loc un schimb de  informații cu terții implicații în derularea acestora (de ex. companii de livrare, institute bancare etc.) sau alte companii ale grupului Wienerberger. De asemenea, poate fi necesară dezvăluirea datelor cu caracter personal în scopul îndeplinirii cerințelor legale sau pentru a pune în aplicare drepturi și acorduri.

4.1 Transmiterea către terți:

Apelăm la serviciile unor prestatori externi (de ex. firme de transport) în scopul derulării diverselor comenzi și servicii. Acești prestatori de servicii pot folosi și transfera datele colectate și prelucrate de noi exclusiv în cadrul comenzii atribuite de Semmelrock.

Utilizarea datelor în cadrul grupului Wienerberger:
Semmelrock este parte integrantă a concernului Wienerberger și, prin urmare, parte a unui grup care acționează la nivel internațional și care derulează procese de afaceri interne și dispune de structuri și sisteme tehnice transfrontaliere.

Vom putea folosi datele cu caracter personal în cadrul grupului Wienerberger în scopurile specificate la punctul 3 și în conformitate cu declarația de protecție a datelor, le putem transmite locațiilor din alte țări. Directivele privind protecția datelor și procedurile de protecție a datelor la nivel de grup sunt concepute astfel, încât să ofere un grad ridicat de protecție la nivel global. Linkurile de mai jos oferă o listă completă a companiilor din cadrul concernului:

https://www.wienerberger.com/contact

https://www.wienerberger.com/the-company/company-sites.

Respectarea legilor și a obligațiilor similare:
Vom transfera datele cu caracter personal în scopul (i) aplicării sau conformării cu o lege sau o reglementare, ca urmare a unui ordin emis de o autoritate publică sau în urma unor măsuri obligatorii, și (ii) pentru a identifica și preveni riscuri privind siguranța, frauda sau alte activități efectuate cu rea-voință, (iii) pentru a proteja și/sau pune în aplicare drepturile și proprietatea firmei Semmelrock sau a terților, și (iv) pentru a proteja drepturile și siguranța personală a angajaților și a terților.

5. Drept de informare, drept de revocare și de ștergere a datelor cu caracter personal

Aveți dreptul de a solicita informarea în scris cu privire la datele personale stocate. Mai mult, în legătură cu utilizarea datelor personale aveți dreptul la corectarea, ștergerea, blocarea, limitarea și prelucrarea acestora, precum și dreptul de a depune plângere la autoritatea de protecție a datelor. Vă rugăm să transmiteți eventualele întrebări referitoare la acest subiect persoanei de contact specificate la punctul 7.

În măsura în care v-ați abonat la newsletter, puteți anula abonamentul prin executarea unui clic pe “Dezabonare Newsletter” (renunțare) respectiv linkul de anulare din newsletter cât și prin trimiterea unui e-mail la office.romania@semmelrock.com. În cazul în care doriți să vă retrageți consimțământul privind stocarea, utilizarea datelor, puteți, bineînțeles, să ne transmiteți un e-mail la adresa indicată la articolul 7.

6. Securitatea datelor

Semmelrock aplică un număr mare de măsuri  de siguranță a datelor pentru a asigura confidențialitatea și integritatea informațiilor cu caracter personal. Însă, având în vedere natura internetului, dorim să vă atragem atenția asupra faptului că ar putea exista lacune de securitate în privința transmisiei de date (de exemplu la comunicarea prin e-mail) și că nu este posibilă o protecție completă a datelor împotriva accesului terților.

7. Contact

Pentru orice întrebări referitoare la această politică de confidențialitate sau a prelucrării datelor dumneavoastră, vă rugăm să contactați:

SEMMELROCK  STEIN DESIGN S.R.L
Str. Palanca nr. 2E,
Bolintin Vale, Giurgiu
Tel: +40 37 78 26 72

office.romania@semmelrock.com